Over de site

Home Forum Algemeen Over de site

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
  • Auteur
    Berichten
  • #7564
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Bijgewerkt. En heb de site maar eens in thema gestoken ๐Ÿ˜€

    #7565
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Een nieuwe lay-out is altijd goed voor de verfrissing:)

    #7566
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Goed bezig! ๐Ÿ˜€

    #9356
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Geef je mening zou ik zeggen.

    @Wouter
    , jouw laatste 2 comments zijn verloren gegaan, niet vanwege de inhoud, maar omdat ik toen al het forum had ge-exporteerd ๐Ÿ™‚

    #10189
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Is het mogelijk dat de stand van de onderlinge competitie ‘volledig’ in beeld komt? (en niet nu met een sleepbalkje om de rechterkolommen te kunnen zien?

    En is het mogelijk de achtergrond van het forum minder wit te krijgen?

    #10190
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Volledig eens met Hugo (ik vind het forum nu nog heel onoverzichtelijk) en als aanvulling ook nog of het allemaal wat kleiner kan op de homepage

    #10225
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    @Wouter en anderen, als het goed is werkt de login nu wel zonder firewall melding. Dit was een maatregel van het hosting bedrijf om zogenaamde brute force aanvallen tegen wordpress websites tegen te gaan, zie ook https://support.neostrada.nl/v4/index.php?/News/NewsItem/View/9/vragen-naar-aanleiding-van-de-wordpress-beveiliging

    #10230
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    @ Jesse: hoewel er gisteren geen wedstrijden waren voor de onderlinge vanwege Rapid, staat op de site nog steeds de uitslagen en de stand van 22.11.2013 vermeld terwijl op 29.11.2013 ook een competitieronde is geweest. Zou dit bijgewerkt kunnen worden?

    #10232
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Volledig mee eens.

    #10234
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Er waren wat upload probleempjes door de overgang van de site naar de nieuwe server, maar ik zal de stand vanavond online zetten.

    #10235
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    toppie ๐Ÿ™‚

    #10237
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Niet gelukt?

    #10238
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    nog steeds wat problemen. om een of andere reden kan hugo met de gegevens niet verbinden met de site… wordt dus nog uitgezocht

    #10251
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Jesse ik wil met enige vertraging nog even berichten over de wedstrijd tegen RSR, maar de link op de site werkt (bij mij) niet. Kun je dat fixen?

    Verder kun je de pool over wie er wereldkampioen wordt wel weghalen, dat weet iedereen nu wel. ๐Ÿ˜‰

    #10253
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Hoi Wouter, heb de poll er idd afgehaald. Als je inlogt en dan op de link klikt dan doet hij het als het goed is wel! Kan je dan even checken?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.