Over de site

Home Forum Algemeen Over de site

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 89)
  • Auteur
    Berichten
  • #7549
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Moet de site niet wat bijgewerkt worden voor het seizoen 2011-2012.

    O.a. de externe klopt niet meer en in mijn beleving wa het vanavond rapid, maar de agenda kan ik ook zo snel niet meer achterhalen.

    Wie z’n pakkie is dat an?

    #7550
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    De agenda staat op de site onder informatie, externe links zijn aangepast en de rapid stand is geupload!

    #7551
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Oké, mooi. Stond de agenda er nu al?

    Vorig jaar werd er ook rondgemaild dat er rapid was. Bijv. Dirk Molenaar deed toen nog mee. Nu wist hij van niets.

    Leukste is dat we nu in de promotieklasse KNSB ! spelen 🙄

    #7552
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ik weet het niet, maar als ik de agenda open krijg ik een zip file met veel xml bestanden die ik niet kan openen!

    #7553
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    huh bij mij opent hij wel gewoon de excel…

    #7554
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Op mijn windows 7 laptop doet ie het ook, op mijn windows xp desktop niet. Beide hebben Office 2007. Tja…..

    #7555
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ook op m’n werk doet ie het niet: Windows Vista + Office 2007. Hij komt met de vraag of ik Seizoen-11-12.zip wil openen. Doe je dat dan krijg je xml-paginas.

    #7556
    maarten
    Deelnemer

    Op mijn laptop WindowsXP krijg ik ook een foutmelding bij openen. Wellicht is het een idee om de excel op te slaan als ‘ouder’ type (xls ipv xlsx). Of nog beter, maar er een pdf van.

    #7557
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Een aantal zaken op de site zijn vernieuwd..helaas is de stand van de interne competitie (tijdelijk) verdwenen. Marcel probeert die weer terug te krijgen!

    #7558
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    De stand zie ik wel (weer). Zeker vooral bij informatie het e.e.a. aangepast? Helder en goed zo, alleen de telefoonnummers lezen wat onhandig.

    Goeie aktie.

    #7559
    maarten
    Deelnemer

    Duidelijk een verbetering!!

    #7560
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Alle credits gaan naar Marcel!

    #7561
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    nieuwe lay-out van de site?

    #7562
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Ben beetje aan het experimenteren. vandaag uren bezig geweest om alles goed te updaten, dus alles nu weer helemaal up to date. Nu kan ik ook vrij gemakkelijk het thema van de site wijzigen.
    Deze vind ik zelf iets te groot.

    Hebben jullie nog wensen? Zijn we aan een ander plaatje toe of past het wel mooi?

    #7563
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Plaatje vind ik mooi, maar is niet helemaal scherp of ligt dit aan mijn computer? Ik mis trouwens de smileys ;-).

    Ehhh, misschien kan de link bij ‘externe’ voor het eerste team bijgewerkt worden? Tevens hebben we (jammer genoeg) geen derde….

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 89)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.