Over de site

Home Forum Algemeen Over de site

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
  • Auteur
    Berichten
  • #6432
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Toch maar even een topic gemaakt waar mensen met opmerkingen kunnen komen over de site. Allereerst een korte update van de bezoekers afgelopen tijd. Gemiddeld zijn dit er zo’n 20 per dag. Na het gebeuren tijdens de ‘grappige’ KNSB-wedstrijd zijn we behoorlijk gestegen naar 71 hits per dag!

    [attachment=0:5jc7xagu]verkeer.gif[/attachment:5jc7xagu]

    #7505
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Nou Jesse, je hebt wel een bijzondere manier uitgekozen om het aantal hits te vergroten. :geek:

    #7506
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ja waar moet ik het plaatsen. Maar een plotseling interview met Kevin op de website van de RSB: http://www.r-s-b.nl/interview

    Het was bijna voorzienigheid om Hugo te tippen voor het kampioensschap want hij heeft zich maar netaan weten de plaatsen. Toch een leuk interview.

    #7507
    maarten
    Deelnemer

    Kevin heeft duidelijk veel vertrouwen in Hugo. Ook toen ik hem wees op de positie van Hugo op de ranglijst, bleef hij toch geloven in de kansen van Hugo. Over zo’n twee maanden weten we hoeveel verstand Kevin van schaken heeft.

    #7508
    Anoniem
    Inactief

    Geweldig artikel,

    Mooie reclame voor onze vereniging!! ๐Ÿ˜‰
    Well done Kevin! ๐Ÿ˜Ž

    #7509
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Kevin vertrouwen is natuurlijk terecht, want ik ga gewoon weer kampioen worden. Leuk intervieuw btw!

    #7510

    De bandbreedte zal waarschijnlijk weer overschreden worden.
    Jesse meldde mij zoiets.
    Maar 1 april is weer een nieuwe maand.

    #7511
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Er is een probleem geweest met het “cache” van het forum. Hierdoor was de afgelopen tijd een witte pagina te zien. Misschien een “hackpoging”? Ik ga erachter komen hoe we dit kunnen voorkomen. Vooralsnog lijkt het forum weer te werken!

    #7512
    maarten
    Deelnemer

    Mooi, het forum is weer in de lucht!!


    @Jesse
    , het forum heeft denk ik zo’n twee weken problemen gehad. In eerste instantie was het nog wel benaderbaar, maar niet in de normale opmaak. De forum kopjes stonden gewoon als tekst onder elkaar. Toen was het nog mogelijk berichten te posten, zie mijn post van 1 april over het eerste team. De laatste anderhalve week was het een wit scherm. Wellicht heb je iets aan deze info bij het vinden van de oorzaak van de problemen.

    #7513
    Hugo
    Sleutelbeheerder
    #7514
    maarten
    Deelnemer

    Positief nieuws over onze vereniging moet kunnen toch?! ๐Ÿ˜€

    #7515
    Anoniem
    Inactief

    altijd ๐Ÿ˜‰

    #7516
    maarten
    Deelnemer

    @Jesse, op de home page van onze site staat een russische reactie. Waarschijnlijk weer een soort van spam.

    #7517
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Verwijderd!

    #7518
    Anoniem
    Inactief

    mooizo
    schoonhouden!!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.