Over de site

Home Forum Algemeen Over de site

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
  • Auteur
    Berichten
  • #7534
    maarten
    Deelnemer

    Mooi dat alles het weer doet. Natuurlijk balen dat dit iedere keer gebeurt en onduidelijk is hoe het komt. Hopelijk komen we er toch nog achter.

    #7535
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Is het geen idee de site weer eens bij te werken. De eindtstand van vorig jaar staat er bijvoorbeeld nog steeds op.

    #7536
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Een ding: de site wordt niet meer gehacked tegenwoordig! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Voor de technisch geinteresseerden dit komt (waarschijnlijk) doordat ik de mysql tabellen van wordpress heb veranderd van naam, zodat standaardhacks niet meer werken. Jippie!

    De eindstand kan iedereen die kan inloggen vervangen!

    #7537
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Oeps, correctie: met de inlog die op het beveiligde forum staat kunnen alleen nieuwsitems worden toevoegd.
    Jesse Marianne en Hugo hebben een inlog waarmee ze alles kunnen aanpassen. Iemand anders ook behoefte?

    #7538
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Op zich wel handig, maar is ook duidelijk hoe dat moet?

    #7539
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    VANAVOND 13/10

    http://www.yournextmove.be/

    en dan de livestream, live simultaan Kasparov tegen aantal spelers…ook met live analyse van de partijen…Leuk!!

    #7540
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Het gaat goed met het plaatsen van de stukjes op de voorpagina! De stand en uitslagen mail ik in principe niet meer rond, maar zet ik alleen op de site. Ook krijg ik (af en toe) de jeugdstand van Maarten door:P

    #7541
    maarten
    Deelnemer

    Op de pagina Informatie staat de kalender van vorig jaar. Zowel de omschrijving van de link als het bestand kloppen niet.

    #7542
    maarten
    Deelnemer

    Mooi, de agenda staat weer goed. Jesse, bedankt.

    #7543
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Kan iemand de agenda voor het nieuwe seizoen weer online zetten?

    #7545
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    forum lijkt het weer te doen?? vage shizzle allemaal!

    #7544
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    shizzle?? :mrgreen:

    Nou ja, ik had het Jesse ook gevraagd per e-mail en vanuit Curacao gaf hij ook aan dat het het weer deed. Had misschien te maken met schijfruimte overschrijding. Maar meestal toch het eind van de maan?

    #7546
    Sander Marijt
    Sleutelbeheerder

    We hebben wel weer spam, heeft dat met de shizzle te maken?

    #7547
    maarten
    Deelnemer

    Inderdaad weer vage ‘spam’ mailtjes. Hopelijk kunnen we dit ‘buitensluiten’.

    #7548
    maarten
    Deelnemer

    Vandaag op een toernooi in Capelle gaf iemand aan dat hij een virus waarschuwing krijgt bij het benaderen van onze website. Zelf heb ik geen problemen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.