Over de site

Home Forum Algemeen Over de site

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
  • Auteur
    Berichten
  • #7519
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Zo ik heb een dagje aan de site besteed, ziet er weer een stuk netter uit allemaal (vooral onder de motorkap weliswaar).
    We gaan nog foto’s van alle leden maken om de boel compleet te krijgen!

    #7520
    maarten
    Deelnemer

    Veel foto’s. Altijd leuk.
    @ Jesse: Bedankt.

    #7521
    maarten
    Deelnemer

    We hebben weer een lid op het Forum, Frits is het nieuwe jaar goed begonnen. Welkom, zowel als lezer als schrijver van berichten.

    #7522
    maarten
    Deelnemer

    Goed voorbeeld doet volgen. Per vandaag is Jan (Blok) ook aanwezig op het forum. Leuk.

    #7523
    maarten
    Deelnemer

    @Jesse. Op de informatie pagina staat een verkeerde link naar het jaarprogramma. Zowel de link als de bestaandsnaam zijn van een jaar geleden. De inhoud van het bestand is wel het jaarprogramma van 2008/2009.

    #7524
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Geregeld!

    #7525
    Hugo
    Sleutelbeheerder
    #7526
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Supercool filmpje! ❗

    #7527
    maarten
    Deelnemer

    Ik zie dat op onze site een ‘kopje’ mist voor jeugd. Wellicht nu toevoegen. Nu staan de stand, uitslagen en indeling van de jeugd ‘verstopt’ onder de interne.

    #7528
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Heb ik eigenlijk juist bewust bij elkaar gezet, om het wat overzichtelijker te maken…. 🙄

    #7529
    maarten
    Deelnemer

    Onze jeugdafdeling is belangrijk voor onze vereniging. Informatie over de jeugd moet voor geïnteresseerden gemakkelijk te vinden zijn. Even op een aantal sites van andere verenigingen gekeken. Daar is Jeugd ‘menu-optie’ op de ‘eerste pagina’. Laten we eens nadenke over hoe en wat. Ideeën welkom, vooral ook van de jeugdigen!!

    #7530
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Andre Nieuwlaat is ons nieuwste lid, heeft hij al alle mogelijkheden op het forum!?

    #7531
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Done

    #7532
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Site is geupdated met de jeugdpagina er weer bij. Degene die zich geroepen voelt kan de tekst verbeteren, door in te loggen op de hoofdsite en vervolgens te gaan naar pages, edit en vervolgens jeugd.

    #7533
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    De site is vorige week weer gehacked geweest. Goed nieuws en slecht nieuws:
    Slecht: ik weet niet hoe dit mogelijk is
    Goed: Ik kan het gemakkelijk verhelpen (paar minuten werk) door een backup terug te zetten, waardoor er geen content verloren gaat.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.