Onderlinge competitie

Home Forum Algemeen Onderlinge competitie

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 278)
  • Auteur
    Berichten
  • #7107
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    ja, tuurlijk…

    In de finalegroep twee wedstrijden:

    Gerard – Wouter (Gerard moet winnen vanwege zijn nederlaag tegen André)
    Maarten – André (Kan Maarten Rising Star ANdré bedwingen?)

    #7108
    Gerard
    Deelnemer

    Gerard-Wouter 0-1
    Maarten-Andre 0,5-0,5

    Wouter is zo goed als zeker kampioen en terecht of er moet nog hele gekke dingen gebeuren.

    #7109
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    nou dat gaat lekker wouter! ga je de 5 uit 5 van jesse evenaren?
    maar je bent pas kampioen als je kampioen bent…dus nog even wachten met de felicitaties

    #7110
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Soms ziet het mee soms zit het tegen.

    Tegen Gerard maakte ik de eerste (en onnodige) fout die me een pion kostte. Gerard deed een paar zetten later in een complexe stelling precies hetzelfde, alleen had ik het geluk dat ik toen wat beter stond. Gerard geloofde er toen zelf niet meer in, waardoor ik vrij makkelijk een winnende stelling kon opbouwen (Gerard ging vervolgens op zet 34 door zijn vlag).

    Volgens mij heb ik nu aan een remise tegen André al genoeg. Als Maarten niet geblunderd had, was zelfs André op 1½ punt gekomen. Maar vrijwel alle uitslagen vallen tot nu toe goed voor mij.

    Terecht? Altijd lastig, ik weet nog dat die 5 uit 5 van Jesse ook niet zonder geluk was. Ik speel niet supergoed, maar wel redelijk. De overwinningen op Hugo en Ron waren mijn inziens verdiend, tegen Gerard had ik het geluk mee (en dat Gerard niet echt in vorm is).

    Aan de andere kant speel ik dit seizoen best aardig. In de KNSB zit het behoorlijk tegen (ook door eigen schuld) zie maar de laatste partij, maar ik heb ik bijna alle partijen goed gestaan, toch maar één overwinning. Maar in ons interne rapidtoernooi ging het best goed, de laatste ronde tegen Jesse was er bijna op, maar het werd net eronder (maar wel drie keer gewonnen van Gerard). Ook een tpr van 2160 op het paastoernooi was iets waar ik nog nooit in de buurt ben geweest. Vanzelfssprekend ook daar wel wat geluk zoals tegen Hugo, maar toch, ik was best tevreden. De interne ging ook best aardig.

    Maar goed ik ben er nog niet, maar het ziet er goed uit.

    #7111
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Uitslagen gisteren:
    André – Wouter remise
    Maarten – Ron remise

    Hiermee kom ik op 3½ uit 4 en kan niet meer ingehaald (wel bijgehaald) worden waardoor ik kampioen ben (voor de tweede keer sinds 1998 volgens mij). Gisteren daarvoor al een rondje gegeven, dus bad luck voor hen die er niet waren.

    #7112
    maarten
    Deelnemer

    Gisteren ‘live’ gefeliciteerd, bij deze digitaal. Gefeliciteerd, een verdiende winnaar!!

    #7113
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Hee Wouter! Gefeliciteerd! Je hebt het hele seizoen goed gespeeld en verdiend kampioen!
    Tot vrijdag

    #7114
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Bedankt allemaal. Overigens niet tot vrijdag, maar tot zaterdag!

    #7115
    Gerard
    Deelnemer

    Wouter gefeliciteerd met je kampioensschap!
    Ik kon helaas er niet bij zijn wegens pech met mijn bedrijfsbus en was pas 20.45 uur thuis na 6.00 uur te hebben opgestaan was ik bek af.
    Tot zaterdag.

    #7116
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    gerard en ik zullen ws woensdag de partij inhalen.

    #7117
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    En, nog gespeeld?

    #7118
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    draw. vanavond tegen andre

    #7119
    bielo
    Deelnemer

    Is t nou komende vrijdag vergadering en snelschaken?

    #7120
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ja! Op je afscheid :mrgreen:

    #7121
    bielo
    Deelnemer

    Ben d’r 😛 denk ik…

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 278)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.