Erg jammer dat er maar zo weinig schakers waren op de eerste rapidavond. Gelukkig was het wel gezellig en zijn er (vooral in de groep van wouter, maarten, gerard en jan) mooie partijen gespeeld.
hopelijk komen er volgende keer meer schakers! ik zal proberen de stand online te zetten.
A.s. vrijdag weer onderlinge competitie. Ik heb er weer zin in. Voor mij persoonlijk is het alweer even geleden (extern, rapid, snelschaak, kerst). Ik hoop dat het weer lekker druk wordt. Dus …… ALLEMAAL komen.
We zijn nog maar halverwege de competitie, dus alles is nog mogelijk. Als er geen afmeldingen zijn, hebben we een paar leuke groepen. Het wordt weer leuk.
We hebben het weer heel spannend gemaakt. Gerard komt met 2½ uit 3 op een gedeelde eerste plaats, samen met mij. Ik blunderde in de opening tegen Gerard een stuk weg en dat bleek direct dodelijk. Zo gebeurt het uniek dat Gerard en ik in alle 4 de ronden tegen elkaar spelen. De stand na 3 ronden is 1½-1½. Ook Arno (100% score in groep 2?) en Maarten staan er dicht op. Boudewijn valt met één puntje minder net buiten groep 1, maar kan er met de buit vandoor gaan als groep 1 elkaar afslacht. Spannende laatste ronde op 20 febr.