Onderlinge competitie

Home Forum Algemeen Onderlinge competitie

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 278)
  • Auteur
    Berichten
  • #7017
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Erg jammer dat er maar zo weinig schakers waren op de eerste rapidavond. Gelukkig was het wel gezellig en zijn er (vooral in de groep van wouter, maarten, gerard en jan) mooie partijen gespeeld.
    hopelijk komen er volgende keer meer schakers! ik zal proberen de stand online te zetten.

    #7018
    Anoniem
    Inactief

    volgende keer toch 18 december???
    dan hoop ik er zeker te zijn 😆 😆

    #7019
    maarten
    Deelnemer

    Eens, ik heb afgelopen vrijdag een paar leuke partijen gespeeld. Helaas niet allemaal gewonnen. 😥

    #7020
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Leuke partijen in de onderlinge, ook afgelopen vrijdag.

    Ik vind het wel jammer dat de stand de laatste tijd vaak niet echt meer snel en up to date op de site staat. 😥

    #7021
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Vanavond de tweede rapid avond…Laten we hopen dat er meer mensen komen, maar dat kan bijna niet anders 😉

    #7022
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ik ben erbij. ’t wordt gewoon gezellig met iig een leuke eerste groep

    #7023
    maarten
    Deelnemer

    A.s. vrijdag weer onderlinge competitie. Ik heb er weer zin in. Voor mij persoonlijk is het alweer even geleden (extern, rapid, snelschaak, kerst). Ik hoop dat het weer lekker druk wordt. Dus …… ALLEMAAL komen.

    #7024
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Ik ben er ook!

    #7025
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Vrijdag weer Rapid, wie kan Wouter stoppen?! 😀

    #7026
    maarten
    Deelnemer

    We zijn nog maar halverwege de competitie, dus alles is nog mogelijk. Als er geen afmeldingen zijn, hebben we een paar leuke groepen. Het wordt weer leuk.

    #7027
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Hoe is het gegaan?

    #7028
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    We hebben het weer heel spannend gemaakt. Gerard komt met 2½ uit 3 op een gedeelde eerste plaats, samen met mij. Ik blunderde in de opening tegen Gerard een stuk weg en dat bleek direct dodelijk. Zo gebeurt het uniek dat Gerard en ik in alle 4 de ronden tegen elkaar spelen. De stand na 3 ronden is 1½-1½. Ook Arno (100% score in groep 2?) en Maarten staan er dicht op. Boudewijn valt met één puntje minder net buiten groep 1, maar kan er met de buit vandoor gaan als groep 1 elkaar afslacht. Spannende laatste ronde op 20 febr.

    #7029

    Arno had 13 punten.
    Hij had remise tegen Jan Blok.

    #7030
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Vanavond zal een oude bekende weer komen schaken bij Moerkapelle!

    #7031
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Marcelos, Bjorn of Dick 😕

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 278)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.