Onderlinge competitie

Home Forum Algemeen Onderlinge competitie

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 278)
  • Auteur
    Berichten
  • #11302
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Nou je bent er bijna Wouter! Gerard moet winnen van Dick en daarna van jou om nog kampioen te worden.

    #11303
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Voor alle duidelijkheid: Ik heb gisteren in een spannende partij Maarten laten ontsnappen met remise, die goed verdedigde. Ik won wel een kwal, maar ik kon het niet over de streep trekken.

    Maar Hugo heeft niet helemaal gelijk. Gerard moet in inderdaad van mij winnen, maar heeft daarnaast genoeg aan remise tegen Dick. Daarom had ik ook graag van Maarten willen winnen. Nu komt het er echt op aan: 29 mei Gerard – Wouter om de titel. Gerard moet winnen.

    (ik ga er maar even vanuit dat Dick niet wint van Gerard; wat natuurlijk wel zou kunnen, maar dat zie ik niet gebeuren).

    #11304
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Oh ja, je hebt gelijk Wouter!

    #11307
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Succes morgen Wouter en Gerard in de match om het kampioenschap. Ik kan er niet bijzijn helaas. Dat de beste moge winnen!

    #11308
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Zeker. Wat is er mooier dan dat de kampioenskandidaten het onderling uit moeten vechten? Ben benieuwd!

    #11309

    Gefeliciteerd Gerard!

    #11344
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Helaas hebben zowel Ron als Maarten P aangegeven dit seizoen niet in actie te komen. Zodoende 20 man in de interne competitie.
    Beiden hopen er volgend jaar weer bij te zijn!

    #11345
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Jammer! Ik hoop het ook dat beide er volgend jaar weer bij zijn.

    #11346
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Laten we hoop dat ze er volgend jaar weer bij zijn.

    #11347
    maarten
    Deelnemer

    Inderdaad erg jammer! Toch wel twee vaste waarden …

    #11371
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Omdat het indelingsprogramma externe wedstrijden meetelde als partij in de onderlinge competitie (wat we natuurlijk niet willen) ben ik gedwongen om externe partijen een ‘andere naamgeving’ te geven. Ze heten nu ‘afwezig zonder kennisgeving’ oftewel ZK in de ranglijst. Voor de puntentelling maakt het niet uit. Het ‘e-tje’ is en blijft 3/6 van je waarde.

    #11433
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Ook eens een keer een ELO overzicht gepubliceerd bij de stand!

    #11434
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ik zag het en ik vroeg me af of het er al vaker stond. nee dus. Wel leuk.

    #11624
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Heel erg leuk dat Ad Voerman vanavond weer komt op de schaakclub en een partij zal spelen!

    #11625
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Zeker! Goed nieuws zeg. Ik vind het jammer dat ik er niet bij ben vanwege de externe wedstrijd. Maar hopelijk zal Ad vaker (kunnen) komen.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 278)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.