Onderlinge competitie

Home Forum Algemeen Onderlinge competitie

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 278)
  • Auteur
    Berichten
  • #11633
    maarten
    Deelnemer

    Wat speelde Ad een gave partij … als we niet beter wisten, zou je zeggen dat hij een half jaar op trainingskamp was.
    Welkom terug Ad!!

    #11636
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Helaas heb ik dat moeten missen. Maar hij zat uiterst relaxt toen ik aankwam en met een punt op zak na lange afwezigheid. Chapeau!!

    #11639
    Hans
    Deelnemer

    En helaas heeft Ad zijn uitstekende vorm in een partij tegen mij getoond. Ik verlies niet graag maar in deze partij was ik al vrij snel kansloos. Een zeer verdiende overwinning, maar nog veel belangrijker is dat Ad weer helemaal terug is.

    #11649
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Helemaal eens Hans!

    #11678

    Wat gaat Maarten als een speer! Verrassende winst op Wouter. Vroeger zou zoiets remise worden!

    #11683
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Nou dan ben je niet goed op de hoogte. Bij ons wordt er altijd gestreden, meer dan bij sommige andere duels in de onderlinge!!

    Een foutje van mij was in ongeveer gelijke stelling genoeg voor de winst van Maarten. Dat kan gebeuren. Maarten staat er goed voor, dat is waar.

    #11684
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Spannende wedstrijden in de finalepoule gisteren. Nog steeds 4 kandidaten.
    Ikzelf had voordeel kunnen bereiken in zware tijdnood. Later, toen ik een kwaliteit voorstond gaf de computer een gelijke evaluatie. Dus een remise was terecht.

    #11686

    Wanneer is je inhaalwedstrijd?

    #11687
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Vanavond de vrijwillige inhaalwedstijd gespeeld bij Marcel thuis. Nadat Marcel in de opening te passief speelde, verloor hij een pion. Hij leek nog even tegenspel te krijgen, maar na secuur spel bleef het een pion. Een blunder van Marcel maakte vervolgens een abrupt aan de partij. Wordt spannend vrijdag! Nog 3 kanshebbers!

    #11689
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    )-: dan ben ik uitgeschakeld. Maar ik zal proberen mijn sportieve plicht te vervullen.

    #11690
    maarten
    Deelnemer

    Gaat zeker spannend worden! Leuk dat het zo op laatste avond beslist wordt.

    #11711
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ik neem aan dat de onderlinge a.s. vrijdag weer van start gaat?

    #11712

    Ja, Wouter, dat klopt.
    Tropica is er klaar voor!

    #11713
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Wordt er nog en mail gestuurd aan alle leden? Een soort reminder?

    #11715
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Mail is verstuurd, berichtje staat op de voorpagina van de site! Tot vrijdag!

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 278)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.