Onderlinge competitie

Home Forum Algemeen Onderlinge competitie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 278)
  • Auteur
    Berichten
  • #6420
    maarten
    Deelnemer

    Is er al een verbeterde stand beschikbaar?

    #6988
    Anoniem
    Inactief

    Hij is al binnen over de email 😎

    #6989
    maarten
    Deelnemer

    Klopt helemaal, ik was blijkbaar weer iets te ongeduldig. Gelukkig hebben we in Hugo een goede wedstrijdleider intern!!

    #6990
    Anoniem
    Inactief

    Jah inderdaad!! 😎
    Wat moeten we zonder Hugo… πŸ˜•
    haha

    #6991
    Jojanneke
    Sleutelbeheerder

    Ik vond dit de beste plek om te zeggen wat ik wilde zeggen, want het schaakverslag gaat immers ook over de onderlinge competitie:
    Sinds Ben weg is bij de vereniging, is er een roulatiesysteem ingesteld voor het schrijven van het wekelijkse schaakverslag. Dan hoef je namelijk niet elke week te schrijven en dat scheelt toch een hoop werk. In het begin waren er aardig wat mensen die in dit systeem zaten; prima, want vele handen maken licht werk. Vorig jaar waren we nog met 6 mensen, momenteel zijn we echter nog met 3 man: Boudewijn, Kevin en ik. Eens in de 3 weken schrijven lijkt misschien ook niet veel, maar ik vind dat meer mensen mee zouden moeten schrijven. Het werkt immers aan twee kanten & hoe meer mensen erbij komen, hoe beter het verdeeld is. Als we met 10 man zijn, kan niemand nog vinden dat het te veel werk is want eens in de 10 weken schrijven komt neer op 4 a 5 keer per jaar. Ruilen is natuurlijk ook gewoon mogelijk als je er niet bent op de avond dat je bent ingedeeld, dus als we nu gewoon met z’n allen massaal meedoen met het schrijven van het schaakverslag
    1) wordt het werk beter verdeeld
    2) kan iedereen iets voor de club betekenen: iedereen helpt dan een beetje mee aan dingen die nu eenmaal moeten gebeuren.

    Inschrijflijsten gaarne geopend! πŸ˜‰

    #6992
    maarten
    Deelnemer

    Als we weer op zes personen komen, dan is dat natuurlijk mooi. Want ik denk dat je bij zes personen, ongeveer vijf/zes keer aan de beurt bent. Lijkt me goed als Kev op de verenigingsavond weer een oproep doet, want niet iedereen zit op het forum. Bij die oproep is het goed even aan te geven wat het precies inhoud en hoeveel tijd het kost.

    #6993
    Jojanneke
    Sleutelbeheerder

    Whahaha, nou, Maarten P. kan ook wel komen solliciteren voor de functie van schaakverslaggever πŸ˜†

    “Ad Voerman, de jongste geest van de club in het oudste lichaam.”

    “Op het moment dat ik aanschoof aan de tafel schuin tegenover de heer D. Bac, wist ik dat vuurwerk een eufemisme zou zijn voor de loopgravenoorlog die zich zou gaan voltrekken.”

    En nou maar hopen dat de kranten dit ook zo plaatsen 😎

    Het oproepje van Kevin is er nu al in de vorm van een mailtje van Marianne. Hopelijk komen er wat reacties!

    #6994
    maarten
    Deelnemer

    De redacteur van Het Kanaal vond het stukje ’te weinig sportverslag’, het wordt daarom niet geplaatst. Wellicht kan het wel in het clubblad, als sfeerimpressie van een leuke clubavond.

    #6995
    bielo
    Deelnemer

    goedkope smoes : πŸ‘Ώ

    laat m zelf maar eens een verslag komen maken πŸ˜‰

    #6996
    Anoniem
    Inactief

    Inderdaad en het Hart van Holland heeft ook maar een eigen versie erop los geborduurd 😑

    #6997
    Jojanneke
    Sleutelbeheerder

    Deze week een “beter” oftewel gewenster verslag.
    En de zin “… Jojanneke kon wederom voor een punt tekenen” vond ik natuurlijk wel de mooiste. Mijn eerste punt van het seizoen, maargoed, dat doet er verder niet toe πŸ˜›

    En Maarten, dat idee om dat verslag van Maarten p. in het clubblad te plaatsen vind ik wel een goeie. Zal ‘m wel ff vragen of ie dat goed/leuk vindt.

    #6998
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Morgen weer een ‘normale’ avond op de club (alhoewel er misschien een aantal 2e teamspelers niet zijn)
    Er komt nog een nieuwe stand, rapid is nog niet verwerkt… Tot vrijdag!!

    #6999
    Anoniem
    Inactief

    Jaja…. πŸ˜•

    #7000
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Aanstaande vrijdag is er voor het eerst een ‘normale’ snelschaakavond… Komen er nog veel spelers van het eerste team?
    Volgens mij komen Gerard, Boudewijn en ik sowieso!

    #7001
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Ik kom ook

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 278)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.