SV Moerkapelle nog geen succes in de bekercompetitie.

Afgelopen vrijdag was de eerste wedstrijd in de RSB bekercompetiete SV Moerkapelle nam het op tegen Fianchetto. Wouter Vroegindeweij stond tegenover Martin Roobol maar verloor helaas. Gerard van Ommeren speelde tegen Michiel van Wissen, wat resulteerde in gelijkspel . Maarten Vroegindeweij stond tegenover Erik Both en verloor Ándre Nieuwlaat nam het op tegen Paul Freytas de en de partij eindigde in remise. Bij elkaar eindigde de wedstrijd met 1 – 3 in het voordeel van Fianchetto.
Marcel de Haan boekte in de interne competitive een overwinning op Remco de Zwart. Wim Heemskerk zegevierde ook met een overwinning op Arjan van der Spek. Tom Geldof won van Arie Ymker na een lange en wispelturige website. Hans Geerling en Bart van de Vijver wonnen van respectievelijk Jan Blok en Hans-Jan van Kralingen.