Slechts 3 partijen intern

Slechts drie partijen werden er afgelopen vrijdag voor de interne competitie gespeeld. Reden hiervan was dat het viertal een externe wedstrijd moest spelen en de spelers van het 1e achttal zich grotendeels spaarden voor hun externe partij op maandag 19 november. Het viertal behaalde een mooie 4 – 0 overwinning tegen het Rotterdamse RSR Ivoren Toren.
Intern werden de partijen tussen Wouter en Martijn Vroegindeweij, Dick Bac en Jan Blok en tevens de wedstrijd tussen Ron Droog en Remco de Zwart gespeeld.
Martijn Vroegindeweij wacht in de onderlinge partijen tegen zijn vader Wouter nog steeds op zijn eerste winstpartij. Ook dit keer moest hij het onderspit delven maar hij komt steeds dichter in de buurt van een goed resultaat. Ook Remco de Zwart kon het niet bolwerken tegen de sterk spelende Ron Droog. Remco, die zeer goede partijen afwisselt met (soms onnodige) nederlagen, maakte er nog wel een enerverende partij van maar Ron kwam nergens in gevaar en won uiteindelijk verdiend.
Een mooie partij werd er ook gespeeld door Dick Bac en Jan Blok. Beide partijen bleven het overzicht behouden waardoor remise het logische resultaat werd.