Toernooien

Home Forum Algemeen Toernooien

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 157)
  • Auteur
    Berichten
  • #11078
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Klinkt goed. Helaas moest ik werken.

    #11079
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Je hebt aanstaande woensdag een herkansing in Den Haag Wouter:)

    #11083
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ja dat klopt. Ik moet nog even kijken of het gaat lukken.

    #11313
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Spannende partij vandaag van Anish Giri: in 9 zetten remise waarbij 3x dezelfde stelling….

    #11314
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Pff, ik zie het. Zou hij ziek zijn geweest?

    #11320
    maarten
    Deelnemer

    Twee weken geleden samen met Wouter meegedaan aan Dieren Zesrondig-1 (http://onk.schaakbond.nl/toernooien/2015/zesrondig-1). Na een matige start, lekker toernooi gespeeld, 4 uit 6. Wouter haalde halfje minder. In Zesrondig-2 (http://onk.schaakbond.nl/toernooien/2015/zesrondig-2) speelden mijn broer Freek en Wouter zijn zoon Martijn mee, Freek speelde mooi toernooi met eveneens 4 uit 6. Ik zou zeggen, naast Martijn een vierde Vroegindeweij als lid … 🙂
    In vierkampen speelde Boudewijn netjes met 2 uit 3 (http://onk.schaakbond.nl/toernooien/2015/vierkampen).

    #11321
    maarten
    Deelnemer

    Arno speelt sterk toernooi bij Shah Mata (www.r-s-b.nl/verslag2015/VerslagenHansvanHengelzomertoernooi.htm). Hij is momenteel koploper, voorlopig houdt hij Ricardo Klepke (winnaar Zesrondig-1 in Dieren) onder zich. Benieuwd of hij de achtervolgers van zich af kan houden.

    #11325
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Dieren was zeker leuk. Ook Kevin nog gezien.

    Schaaktechnisch zat het mij niet mee, maar toch redelijke score. Maarten imponeerde met een mooie offerpartij met zwart tegen Kabanoff (2089). Gevolgd door een vechtremise tegen Bob Merx. Misschien de stelling eens laten zien?

    #11369
    bielo
    Deelnemer

    Zaterdag snelschaaktoernooi bij svpromotie!
    Kevin en ik zijn van de partij.
    Nog meer liefhebbers?

    #11444
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    In Londen wordt de 3e ronde van de Grand Chess Tour gespeeld. Een toptoernooi met leuk commentaar. De partijen beginnen elke dag om 17.00 Nederlandse tijd.

    #11476
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Leuk, veel Moerkapellenaren in Krimpen gisteren. Sterk optreden van Dick zo te zien (als enige gewonnen van de latere winnaar!)

    #11477

    Leuk gespeeld mannen in Krimpen! Wouter en Dick als toppers

    #11478
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Het was gezellig. Wel minder druk dan vorige jaren. Ik had de meeste punten door een goede eindsprint, maar Dick de hoogste TPR. Snelschaken blijft lastig natuurlijk.
    Maar goed iedereen een goed 2016 toegewenst.

    #11507
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Tata Steel Chess is weer begonnen. Gaan er nog mensen een kijkje nemen?

    #11508
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Zeker, ook opmerkelijke blunders daar. Zoals een volle toren toren weggeven door Shak in een gewonnen positie.

    Tegenstander Eljanov mazzelde gisteren ook al tegen KingLoek

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 157)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.