Toernooien

Home Forum Algemeen Toernooien

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 157)
  • Auteur
    Berichten
  • #7416
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Gerard en Dick doen mee met het Menno Ploeger toernooi (7 min. p.p.p.p.). 30 december ’s middags. Ook Ben overigens. Zie http://www.svkrimpen.nl en dan Toernooien. Ik ben het ook van plan. Gaan er nog meer?

    #7417
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Ik ben dan dus op vakantie in Oostenrijk dus voor mij niet, misschien Arno en Jesse nog meevragen?

    #7418
    maarten
    Deelnemer

    Ik heb me net op gegeven, wie volgt ….

    #7419
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Ik moet gewoon werken, hier had ik helemaal niet aan gedacht! Balen!

    #7420
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Tja, je moet weten wanneer je vrij neemt. Ik heb me ook net opgegeven. Was gisteren trouwens weer erg gezellig en leuke potten gespeeld.

    #7421
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Ja en je hebt ze allemaal gewonnen, dat maakt het nog wat gezelliger natuurlijk 🙂

    #7422
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Veel succes allemaal bij het Menno Ploeger toernooi en een fijne jaarwisseling! Tot 9 januari!!

    #7423
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    En hoe is het gegaan?

    #7424
    maarten
    Deelnemer

    Het ging heel goed met de Moerkapelle spelers. Topper was Gerard met een mooie tweede plaats, hij eindigde met 7½ uit 9, één punt achter de winnaar Johan Quist. Dick, Wouter en ik haalden 6 uit 9, persoonlijk was ik daar behoorlijk tevreden mee. Jan haalde een mooie 4½ uit 9. Ben van Geffen scoorde ook 6 punten. Het was erg gezellig om zo met wat clubgenoten een toernooi te spelen!

    #7425
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Mooi, dat geeft de burger moed! Gefeliciteerd mannen.
    Overigens, mochten er nog leuke fragmentjes te bespreken zijn, daar hebben we ook een forum voor he! ➡

    #7426
    maarten
    Deelnemer

    Helemaal gelijk, een beetje discussie op het forum, geeft leven in de brouwerij.

    #7427
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Op de voorpagina staat ook een klein verslagje met foto’s én filmpje van het Klim-Op jeugdtoernooi!

    #7428
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Het Corus schaaktoernooi in Wijk aan Zee is weer begonnen en de Nederlanders doen het na 2 rondes niet slecht. Iedereen de juiste software op zijn werk om de live partijen te volgen? 😀

    #7429

    IK werd gebeld door de IJssel over de Top 12. Of ik weer contactpersoon wilde zijn.
    Het toernooi is op 16 mei.

    Ik heb gehoord dat Gerard, Jesse en Hugo in de invitatiegroep zitten en toegezegd hebben.
    Voor de kandidatengroep wil Arno wel meedoen.IK ben op zoek naar nog een paar schakers voor deze groep.

    Voor de vierkamp met rating tot 1750 ben ik klaar. Hier doen Kevin, Jan, arian en Tim mee.
    Bij de jeugd tot en met 12 jaar gaan Peter en Arthur mee. Ik zoek nog een derde schaker erbij.

    Ik hoop dat het weer leuk wordt.

    #7430
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Vandaag werd in spijkenisse geschaakt…Arian boekt een mooie overwinning in de B-groep met 6 uit 7!!! (TPR 1924) Verder een gedeeld derde plaats van Tim in de A groep (TPR 1986 +2.95!!) tussen alle jonge kannonnen met hoge ratings!! Echt heel knap!
    http://jeugdtoernooi.sv-spijkenisse.nl/2009/live/

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 157)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.