Rating

Home Forum Algemeen Rating

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #7336
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    De februari 2012 lijst is uit. Mooie ratingprogresse voor een aantal gasten. In ieder geval weer 3 boven de 2000, zie http://213.84.161.101:444/EXEC

    Wat opvalt: Jeremy en Pieter staan nog op de lijst. Die zijn toch al lang geen lid meer.

    #7337
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ratings zijn weer vernieuwd. Er is nu een clubje van 4 binnen een punt op 20 (Gerard 2008, Jesse 1998, Dick 1997 en Wouter 1989), vervolgens een gaatje en dan weer een clubje van de niet actieve Boudewijn tot Hugo. Maarten beheert only the lonely de 1800 range en dan gaat Marcel verder als aanvoeder van het peloton.

    Mooie winst voor Jesse, André en zeker Arno. Gerard moet even een veer laten maar begeeft zich zo weer onder de mensen. Als nu die vloer ook meewerkt gaat dat goedkomen.

    Kortom: ik bespeur een licht positieve tendens.

    #10336
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Nieuwe ratings bekend, ik sta weer eens boven de 2000: 2014. Precies hetzelfde als Gerard. Ook Jesse staat weer boven de 2000. Hugo zit weer in de 1900 range en dat zal alleen nog maar meer stijgen.

    #10340
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Belachelijk natuurlijk dat ik onder de 1900 stond…Ik hoop aan te sluiten bij de 2000 club binnenkort;)

    #10675
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    De nieuwe ratinglijst staat weer online. De slechte staart van het seizoen zorgen ervoor dat een aantal spelers (hard) achteruit zijn gegaan. Een mooie winst is er voor Dirk en mijzelf. En verder een all-time high voor Boudewijn met 1972!

    #10676
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Je maakt me nieuwsgierig Hugo. Gelijk maar even gekeken. Blijkt dat de link op deze site niet werkt, ik moest even speuren maar ben er wel uitgekomen. De laatste wedstrijd van mij is nog niet meegenomen in de ranglijst. Dat was een remise tegen een op papier zwakkere tegenstander, dus ik zal nog wel wat zakken. Volgend seizoen dan maar wat aan doen 😉

    #10677
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Tja, het was wel verwacht. Zelden zo’n serie neergezet. Alles zat tegen en dan verlies je vanzelf ook vertrouwen en scherpte.

    #10952
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Het is weer zover: de ratingen zijn bijgewerkt.

    Alleen mutaties voor Wouter en Maarten, waarschijnlijk heeft dit te maken met hun deelname aan een toernooi afgelopen zomer.

    Weet iemand hoe dit precies verloopt? De lijst is bijgewerkt per 01.11.2014 maar over welke periode hebben de mutaties plaats? Hoogstwaarschijnlijk is het over een periode van drie maanden omdat de lijst vier keer wordt bijgewerkt per jaar. Maar over welke periode wordt de rating dan bijgewerkt? Loopt dit een maand (of langer) achter?

    #10954
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    De lijst wordt 4 keer per jaar bijgewerkt: 1 feb, 1 mei, 1 aug en 1 nov (dus om de 3 maanden). Ergens in de RSB competitiereglementen staat meen ik voor welke ratinglijst welke ronden worden meegenomen.

    Voor ons (Vroegindeweij’s) is het open NK in Dieren verwerkt. Met 4½ uit 6 verlies ik toch 15 punten tegen tegenstanders die samen in 6 ronden meer dan 10 punten overscore behaalden (ja, best goed gespeeld en dan is dat erg jammer en nog steeds wel wat frustrerend zoals je merkt).

    #11098
    Dirk Molenaar
    Deelnemer

    Nieuwe ratinglijst al gezien??

    Een paar flinke fluctuaties….

    #11106
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Jazeker, de weg naar beneden verder ingezet )-: Jaar geleden stond ik nog boven de 2000. Soms zit het mee en extern vooral niet.

    Maar het blijft leuk en zeker leuk voor degenen die er weer punten bij gesprokkeld hebben: Maarten, Martjan, Kevin, André en Hugo.

    #11110
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    15 punten verdiend door de 1.5 uit 2 in de beker, in de competitie break-even gedraaid. Eind van het seizoen 2000 zou leuk zijn;)

    #11112
    maarten
    Deelnemer

    Lekker sprongetje gemaakt. Nu vasthouden of nog verder …

    #11293
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Als ik mij niet vergis komt 1 der deze dagen een nieuwe ratinglijst uit. Zelf kijk ik er liever niet naar deze keer:(

    #11294
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Staat erop. Inderdaad grote verliezen voor o.a. Jesse en Hugo. Opvallend: Boudewijn staat inmiddels 2e

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.