Geluk aan de zijde van Moerkapelle 1

Moerkapelle 1 heeft gelijkgespeeld tegen DD uit Den Haag. In een spannende wedstrijd zat het voor de verandering eens mee. Arno Luinenburg wist een knappe overwinning te boeken door een paardeindspel te winnen. Teamleider Wouter Vroegindeweij verloor helaas en verder werden er zes remises geboekt. Hierbij dient aangetekend te worden dat zowel Dick, Jesse, Hugo en Gerard hier zeer tevreden mee mochten zijn. Maargoed na behoorlijk wat pech mag het ook wel eens anders zijn toch!? Door deze 4-4 heeft DD zich verzekerd van KNSB volgend jaar.

Vreugdevol was de terugkeer van Wim Vroegindeweij, die zijn taak als wedstrijdleider met verve vervulde. Wie weet smaakte dit optreden naar meer!?!