Eerst team speelt moeizaam gelijk tegen RSR Ivoren Toren III

Na twee overwinningen op rij werd op vrijdag 27 februari tegen het derde team van RSR Ivoren Toren een moeizaam gelijkspel behaald. De wedstrijd begon slecht omdat Gerard van Ommeren zich op bord twee vergiste in zijn eigen openingsvariant. Na een remise van Dick Bac op bord één en een overwinning van Boudewijn Weijermars op bord drie was de stand weer gelijk. Maarten Vroegindeweij speelde op bord vier een moeizame remise. De wedstrijd moest dus beslist worden op de laatste vier borden. Jesse van Elteren nam sportief revanche op een tot nu toe slecht seizoen en pakte een lekker punt. Wouter Vroegindeweij leek heel de avond hetzelfde resultaat te gaan behalen, maar plotseling ging zijn partij toch verloren. Hugo van Elteren probeerde met een aantal pionnen achter in het eindspel nog een remise te pakken, maar toen de dames van het bord verdwenen was de partij verloren. Gelukkig profiteerde Arno van een vrij pion, al moest zijn tegenstander in de slotstelling nog een handje helpen. Dankzij dit punt van Arno pakten we toch nog een 4-4 gelijkspel.