Update site

De site heeft een vernieuwing ondergaan. Dit zijn de grootste veranderingen:
– Leden kunnen na inloggen zelf gemakkelijk berichten zetten op de site
– Duidelijker mogelijkheid tot geven van commentaar op geplaatst nieuwsbericht (klik op het nieuwsballonnetje)
– Na inloggen ben je ook direct ingelogd voor het forum
– Overgang op een nieuw forum, geintegreerd met de hoofdsite. Dit betekent dat we het oude forum binnenkort uitzetten
– Visuele opfrissing, nog work in progress
Geef je mening op het forum, of klik op het nieuwsballonnetje!

12 gedachten over “Update site

1. Ziet er nog frisser uit.

Maar hoe log ik in p het forum? Ik wil in ieder geval nog wel een beveiliegd (leden only) deel.

2. Hoi Wouter, als je rechtsboven inlogt ben je direct op het forum ingelogd.
    Het beveiligde deel is ook alleen zichtbaar als je bent ingelogd

3. Ziet er weer ‘fris’ uit! Leuk.
    Onder Informatie staat in de tekst nog dat ik voorzitter ben. In zin “Kom eens kijken op …”. Verder ontbreken telefoonnummers en e-mail adressen van bestuursleden. Ook heb ik het idee dat we nu twee fora hebben (nieuwe als kopie van oude?), maar als we berichten posten op ‘oude’ dan zijn die straks verdwenen?!

4. Kan het kloppen dat mijn inloggegevens van het ‘oude forum’ niet werken om in te loggen op de site? En zo ja, krijgt iedereen aparte inlogggevens?

5. @maarten, telefoonnummers heb ik eigenlijk bewust weggelaten, het is de vraag of we dat online willen laten. Heb wel paar vaste nummers laten staan
    – Ik dacht dat ik het had aangepast dat je vz af bent. Ga ik aanpassen.
    – Het oude forum ga ik dichtzetten
    @Hugo, dit is alleen bij jou jojanneke en wouter misgegaan, omdat je al een wordpress login had. Voor de rest is hij wel gelijk

6. Mooie verbetering, Jesse.
    Maar het inloggen lukt bij mij ook niet.
    PS: is er iedere dag een nieuwe foto op de homepage?

7. achtergrond kleur niet meer wit, maar lichte grijstint. Minder ruimtes tussen de menu’s. Forum over de hele breedte van de pagina getrokken. Ander plaatje als header.

8. Mooi, opnieuw een flink aantal verbeteringen. Ik ben wel benieuwd hoe oud de foto’s zijn onder de interne stand? Volgens mij is dat al een tijdje geleden. We zien er zo jong uit. 😉

Wat betreft emailadressen. Begrijpelijk argument, maar op http://www.r-s-b.nl/groeneb/1427.htm staan ze wel allemaal. Dus het risico van spam lopen we toch al.

Verder vind ik het nog een beetje lastig dat je voor het forum moet inloggen op de homepage. Bij de forumpagina zelf is die mogelijkheid er niet.

9. Misschien wat nieuwe foto’s erbij maken…
    Wellicht e emails er ook bij plaatsen
    En als je remember me aanvinkt ben je voortaan altijd aangemeld!