Stand van zaken jeugd

Bij de schaakjeugd van Moerkapelle werd de beslissende wedstrijd tussen Rutger van der Laan en Arno Drenth gespeeld. Hier won Rutger. Beide spelers hebben 4 punten, alleen heeft Rutger nog 1 wedstrijd te spelen, zodat hij theoretisch op 5 punten kan komen.
Verder speelde Sydney Vos tegen Roan van Vuurde. Hij won door een mat achter de paaltjes. De tweede wedstrijd van Rutger was ook winst tegen Abel Bac.

Bij de achtervolgersgroep werden maar liefst 6 wedstrijden gespeeld. De uitslagen: Guido van der Laan – Oisin Schalkwijk 0-1, Micha Bac – Donna Seignette ½ – ½ door pat, Lukas van Heeringen – Jaron de Rooij 1-0, Oisin van Schalkwijk – Jaron de Rooij 1-0, Donna Seignette – Jari van der Maarl 1-0 en tot slot Guido van der Laan – Micha Bac 1-0.
In deze groep gaan voorlopig Guido, David en Oisin met 3 punten aan kop. Micha volgt met 2,5 punt