open inschrijving

Open kampioenschap Krimpenerwaard

Hierbij ontvangt U de informatie van het Open Kampioenschap Krimpenerwaard. Bij deze de uitnodiging om in te schrijven voor U en de leden van uw vereniging. Dus het verzoek om deze uitnodiging bekend te maken binnen uw vereniging. Bijgesloten vindt u de info in meer detail.

PRIMEUR! Het eerste SNEPID schaaktoernooi in Nederland

Het Open Kampioenschap Krimpenerwaard 2016 wordt op 22 oktober door SV Krimpen georganiseerd in Ontmoetingscentrum De Tuyter in Krimpen aan den IJssel.

Dit toernooi kent een totaal nieuwe toernooiformule SNEPID, een combinatie vanSNElschaken en raPIDschaak, spektakel gegarandeerd dus! Zelfs de wereldtop heeft onlangs in Parijs en Leuven gespeeld volgens deze formule.

Er wordt gespeeld in 3 groepen, te weten de Open Groep, waarin gestreden wordt om het Open Kampioenschap Krimpenerwaard, de Invitatiegroep met regionale toppers, te weten Roger Meng, Hing Ting Lai (Nederlands kampioen Lightning Chess), IM Mark Timmermans, Rick Lahaye, Robin Lecomte en bovendien een sterk bezet toernooi voor jeugdteams met zeer talentvolle spelers.

De winnaar van de Open Groep krijgt het recht om het volgend jaar deel te nemen aan de Invitatiegroep, en ontvangt de wisselbeker, de Henk Verver Trofee, genoemd naar de oud-voorzitter en erelid van de SV Krimpen.

Kortom, het belooft een mooie schaakhappening te worden die u niet mag missen! Voor meer info, ga naar www.svkrimpen.nl en meldt U aan via het inschrijfformulier.

Tot ziens op 22 oktober!

Met vriendelijke groet,