Welkom

Home Forum Algemeen Welkom

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Boudewijn
    Deelnemer

En wie waren er aanwezig tijdens de ALV van de RSB?

Hugo
    Sleutelbeheerder

Heeft die Kevin nou zo’n rode kop?:P

maarten
    Deelnemer

Natuurlijk waren wij weer aanwezig!! Best wel trots kan ik melden dat wij als vereniging de afgelopen vijftien jaar iedere Algemene vergadering van de RSB aanwezig geweest zijn. Bonden als de RSB en KNSB maken schaken mogelijk in Nederland. Door aanwezig te zijn spreken we een stukje waardering uit voor al het werk dat in die bonden wordt verzet. Daarnaast bepalen we natuurlijk graag mede de richting die wij opgaan.

Gelezen in het Hart van Holland:
    Het college van Moerkapelle/Zevenhuizen wil op proef een jeugdhonk in Op Moer.
    Dit om de problemen met de hangjongeren op te lossen.
    Dit zal dan in de schaakzaal gebeuren.
    De schaakvereniging zal een vergelijkbare ruimte krijgen tegen een vergelijkbare huursom.
    De SGP was tegen!
    Wat zal de toekomst brengen?

Wouter
    Sleutelbeheerder

Bizar. Dan kunnen we alleen maar naar de grote zaal ernaast tegen dezelfde huursom 😀 .

Ik ben benieuwd. Zijn wij overigens de enige groep die die kleine zaal huurt?

maarten
    Deelnemer

De geschiedenis wordt herhaald met zo’n Jeugdhonk. Klinkt leuk dat de huur gelijk blijft, alleen ben ik bang dat ze, na een paar jaar, ons toch gaan confronteren met huurverhogingen. 👿

Anoniem
    Inactief

nou daar zijn we dan lkkr mee 🙁 👿

Hugo
    Sleutelbeheerder

Op http://www.r-s-b.nl staat mijn moeder bij het nieuws!

maarten
    Deelnemer

Leuk deze aandacht. Voor onze vereniging is zo’n initiatief fantastisch. Hopelijk zien we volgend seizoen een paar talentjes terug op onze vrijdagavond.

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.