Welkom

Home Forum Algemeen Welkom

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #6522
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Ik zit erover om wordpress (zie http://www.wordpress.com)te installeren op de site. Dat kan de boel een stuk flexibeler maken en is ook “web 2.0” verantwoord. Met behulp van een template kan je de site een gewenst uiterlijk geven.
    Op http://www.jessevanelteren.nl draai ik dit nu ook al een tijdje, naar volle tevredenheid!

    #6523
    maarten
    Deelnemer

    Klinkt goed, we zullen je wat mij betreft moeten vertrouwen. Een frisser/ander uiterlijk voor onze site is welkom.

    #6524
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    En we hebben een nieuwe site. Ik heb de inhoud allemaal gekopierd van de oude site, maar het ziet er al een stuk beter uit!

    #6525
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Wauw, dat ziet er goed uit!! Hebben we nu ook weer een bezoekersteller?

    #6526
    maarten
    Deelnemer

    Mijn complimenten Jesse. Is het ook mogelijk dat een aantal leden berichtjes kan posten die dan op de voor pagina verschijnen? Het zou mooi zijn als de teamleiders na een gespeelde wedstrijd een kort wedstrijdverslag kunnen posten dat vervolgens op de voorpagina komt (onder nieuwtjes).
    Paar opmerkingen:
    -bij interne competitie is Boudewijn wel erg ‘cool’; 8) is vervangen door een smiley;
    -worden de mailtjes naar ….@svmoerkapelle.nl nog geredirected? Kevin gaf aan dat mailtjes naar paastoernooi@svmoerkapelle.nl niet bij hem aankomen;
    -bij Informatie bij clubblad mijn e-mailadres vervangen door dat van Jojanneke;
    -gegevens contributie zijn oud; volgens mij moet het 80 euro en 40 euro zijn (Marianne graag even bevestigen);
    -bij de stand van de jeugd zijn wat plaatsnummers weg.

    #6527
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Het ziet er scherp en modern uit. Complimenten.

    #6528
    Anoniem
    Inactief

    Jah netjes hoor!! 😎
    Lang bezig geweest??

    #6529
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Offtopic: Ben je weer aan je aantal posts aan het werken Teunowitch?

    Ontopic: Viel nog alleszins mee, ben er ongeveer een dag mee bezig geweest. Dat WordPress is gewoon superhandig! We kunnen ook zo een andere achtergrond nemen als we dat willen 😎

    #6530
    Anoniem
    Inactief

    Haha ik werk nooit aan extra posts!! 😉
    Okee, nou ziet er mooi uit jongen!! 😈

    #6531

    Binnenkort komen de foto’s op de site.
    Sommigen zijn erg goed gelukt! 😀

    [attachment=0:1siv8sny]Schaken febr 2008 023.jpg[/attachment:1siv8sny]

    #6532
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    “overdag is hij een dierenarts….maar ‘snachts komt hij los en speelt hij met lopers en torens totdat hij erbij neervalt”

    #6533
    Anoniem
    Inactief

    Het Beest!!
    Trouwens wil ik mijn eigen foto’s niet zien Marian 😉

    #6534

    Je krijgt nog een herkansing, Teun!

    #6535

    Bij de jeugd en de senioren staan de foto’s.
    Vrijdagavond weer foto’s maken.
    Je bent gewaarschuwd!

    #6536
    maarten
    Deelnemer

    Leuk!! Ik ben benieuwd naar de volgende foto’s. Misschien wat meer ‘actie’ foto’s (inclusief bord/stelling) en overzicht foto’s.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.