Team 2

Home Forum Algemeen Team 2

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #7290
    maarten
    Deelnemer

    Topprestatie! Ik heb gisteren een TEAM gezien!

    #7291
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Heerlijk. Ron zet jij die combinatie van jou eens in het Schaaktechnisch-forum?!?! Hij was leuk!

    #7292
    maarten
    Deelnemer

    Niet alleen op het forum. Vrijdag heb ik Ron gevraagd zijn partij ook in het clubblad te zetten. Doen, hè Ron!!

    #7293
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Succes vanavond in Barendrecht mannen. Laat maar weten wat het geworden is:)
    Ps. Kan Marcel nu nog in het derde spelen nu hij invalt in het tweede?

    #7294
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Kan iemand mij uitleggen hoe het nou precies zit met die promotie regeling van het tweede team? waarom kunnen ze extra promoveren?

    #7295
    maarten
    Deelnemer

    In het Competitie bulletin 1 van de RSB http://r-s-b.nl/competitie/Competitiebulletin_1_2009_2010.pdf staat

    Promotieregeling:
    · Promotieklasse: de kampioen + nummer 2 promoveren naar de 3e klasse van de KNSB-competitie.
    · Eerste klasse: de twee kampioenen promoveren naar de promotieklasse.
    · Tweede klasse: de vier kampioenen promoveren naar de eerste klasse.
    · Derde klasse: de vier kampioenen en de vier nummers 2 promoveren naar de tweede klasse.
    · Vierde klasse: de twee kampioenen en de twee nummers 2 promoveren naar de derde klasse, tevens promoveert de beste nummer 3.

    #7296
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    wauw, dus élke nummer twee in de derde klasse promoveert!

    #7297
    maarten
    Deelnemer

    Inderdaad een royale promotie regeling. Dit heeft waaschijnlijk te maken met het aantal derde klassen dat in de loop van de jaren minder geworden is.

    #7298
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Prachtige TPR’s van het tweede team…bij elkaar +4,9 gescoord! Fraaie TPR van Arian, het maakt hem net geen topscoorder van de poule…

    #7299
    maarten
    Deelnemer

    Een super prestatie. Natuurlijk een felicitatie voor het HELE team!!

    #7300
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Bericht van de competitieleider over de hele RSB-competitie:

    In de 2e klasse heeft Zwijndrecht 2 zich teruggetrokken, deze vrijgekomen plaats wordt ingevuld door Oostflakkee 2 (vanuit 3e klasse), dat de beste overgebleven nummer 3 was, op basis van het gemiddelde aantal bordpunten.

    In de 3e klasse hebben Erasmus 5 en Papendrecht/Alblasserdam 3 zich teruggetrokken. Samen met het gepromoveerde Oostflakkee 2 moeten hier 3 plaatsen opgevuld worden.
    De 3e klasse had 4 degradanten, maar hiervan heeft Groenoord 3 zich ook teruggetrokken (uit 4e klasse).
    Om niet de als 4e en 5e geeindigde teams uit de 4e klasse te laten promoveren, worden de overige 3 degradanten uit de 3e klasse (Barendrecht 2, HZP Schiedam 4 en Overschie 3) weer in de 3e klasse geplaatst.

    Hiermee bestaan de promotie-, 1e, 2e en 3e klasse weer uit groepen van 8 teams.

    Voor de 4e klasse heb ik uiteindelijk 9 teams over. Voor de 4-tallen heb ik er 20 staan, dit kunnen er 21 worden (uiterlijk morgen hoor ik dit!). De 4-tallen gaan bestaan uit 2 groepen van 10, of 3 van 7.

    Bovenstaande zal waarschijnlijk leiden tot een complexe puzzel, waardoor niet alle overige wensen kunnen worden gehandhaafd. Natuurlijk zal ik proberen deze zoveel mogelijk mee te nemen.

    Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Sander de Groot
    competitieleider RSB

    #7301
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    ehh…wat heeft dit voor gevolgen voor team 2 dan? niets toch?

    #7302
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Klopt! Eigenlijk meer gevolgen voor team 3 (een poule van 9 lonkt of wordt het toch een poule van 4 of 5).

    Er was geen item RSB-competitie

    #7303
    Sander Marijt
    Sleutelbeheerder

    Een poule van 9 lijkt me de logische keuze. Een partij meer is logischer dan het normale aantal te halveren. Het zou raar en jammer zijn als ze dat zouden doen. 5 keer spelen in een jaar is al vrij weinig.

    #7304
    maarten
    Deelnemer

    Wat mij betreft is onze voorkeur een groep van negen teams. Zal waarschijnlijk wel betekenen dat er geen ‘vrijdag’ groep meer is. Wellicht moeten we onze mening als vereniging aan de competitieleider bekend maken.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.