Team 2

Home Forum Algemeen Team 2

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #6422
    matthias
    Deelnemer

    Hey, boudewijn vroeg mij of ik een stukje wilden schrijven.

    Nou heb ik niet enorm veel van de andere partijen gezien.
    zouden jullie in 2 regels kunnen zeggen hoe jullie partij ging?

    groeten, matthias

    #7276
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Helaas wordt er geen gehoor gegeven aan Mathhias’ zijn oproep…Misschien moet je even een mailtje sturen?

    #7277
    maarten
    Deelnemer

    Mailtje lijkt mij inderdaad handig, omdat niet alle tweede team spelers trouwe bezoekers zijn van ons Forum.

    #7278
    Jojanneke
    Sleutelbeheerder

    Onder het motto “beter laat dan nooit”:

    Ik speelde weer eens een lange partij, waarbij mijn tegenstander gelukkig net zo lang nadacht als ik en we dus gezellig met z’n tweeen in tijdnood kwamen. Lange tijd stonden we enigszins gelijk, hoewel ik een vervelende centrumpion had die ik moest blijven dekken en waardoor mijn stukken grotendeels op hun plek moesten blijven staan. Omdat mijn tegenstander ook maar niet in actie kwam, was er op zich niks aan de hand. Toen hij dat echter wel deed, kwam ik steeds zwakker te staan, kon hij al zijn stukken erbij halen en werd het niks meer voor mij. Helaas, helaas 😥 😉 , volgende keer beter.

    #7279
    Anoniem
    Inactief

    De opening begon vrij onbekend voor mij met 1f4 – d5 2. Pf3 – Pf6. In de opening had ik ook aardig wat tijd nodig. Ik moet voortaan de openingen met zwart zo agressief mogelijk aanpakken, met wit probeerde ik dit al. Tijdens de partij werd ik al snel tot verdedigen gedwongen, en met een iets mindere stelling door wat openingsfoutjes, werd het uiteindelijk onhoudbaar voor mij. De opemingsfouten waren vooral in tactisch opzicht fout. Ik speelde te behoudend.

    #7280
    Boudewijn
    Deelnemer

    Bij mij kwam een scherpe siciliaan op het bord, in het middenspel kreeg mijn tegenstander verschillende kansen op voordeel maar pakte deze niet.
    Na een dubbel loperoffer kon ik mijn tegenstander zijn koning naar de andere kant van het bord drijven en mat zetten.

    #7281
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Aanstaande vrijdag speelt het tweede team weer…hopelijk worden er punten gepakt!!

    #7282
    Anoniem
    Inactief

    Jahh is zeker belangrijk!! 😎

    #7283
    Anoniem
    Inactief

    Yep. Voor alle teams is het belangrijk om punten te pakken in de komende wedstrijden. Nu komt het er echt op aan.

    #7284
    Anoniem
    Inactief

    Toch wel Timmieboyy?? 😎 😆

    #7285
    arno
    Deelnemer

    Heeft het tweede nog van Unilever gewonnen?

    #7286
    maarten
    Deelnemer

    Uitslag is 4 – 4 geworden.

    #7287
    arno
    Deelnemer

    Dan staat ons 2e op de 5e plaats. De Penning heeft gewonnen van de Pionier, maar blijft onderaan staan. Unilever en de Willige Dame 2 staan ook onder ons 2e. De uitslagen worden laat verwerkt. Ik heb op de website van De Penning gekeken.

    #7288
    Anoniem
    Inactief

    Jaja 😉

    #7289
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Geweldige overwinning van het tweede team op de nummer 2. Hiermee tonen we aan dat we in de tweede klasse thuishoren!
    Hulde!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.