Onderlinge competitie

Home Forum Algemeen Onderlinge competitie

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 278)
  • Auteur
    Berichten
  • #7032
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Overigens komt er ook een nieuw iemand kijken op de club!

    PS. Wouter heeft het niet goed;)

    #7033
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Wim Vroegindewij, Ben van Geffen, Cees van Vuuren?

    #7034
    maarten
    Deelnemer

    Blijven raden, het is een bekende ….

    #7035
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Klinkt wel erg spannend….

    Ik denk nog aan Dirk Molenaar (maar dat zou ik toch zelf moeten weten), Ronald Mandersloot (samen met Pim te Linteloo?) Arie Hoogduijn (poot gebroken met springen ?!?), Wim Hennink werd al eens eerder getipt…

    Tja ik kan nog wel verder terug want er is erg veel vergane glorie

    Ik begrijp dat we het pas vanavond te zien krijgen….

    #7036
    maarten
    Deelnemer

    Jawel, het is dus oud-lid Tim van Breda. Samen met een vriend heeft hij weer zin in schaken. Welkom allebei.

    #7037
    maarten
    Deelnemer

    Het wordt nog spannend wie zich gaan plaatsen voor de finalepoule. Jesse staat los, maar tussen plaats twee en plaats elf zit minder dan honderd punten verschil. Het wordt dus spannend komende ronden. Leuk.

    #7038
    Anoniem
    Inactief

    @maarten wrote:

    Jawel, het is dus oud-lid Tim van Breda. Samen met een vriend heeft hij weer zin in schaken. Welkom allebei.

    Bedankt. Ik heb nu een halfjaar stage gelopen bij een Rechtsbijstandkantoor. Ik moet nog een halfjaar en misschien dat ik daarop volgend nog ergens ga werken, maar ik kon in de afgelopen periode moeilijk mijn hoofd naar iets anders zetten (buiten stage).

    Begin 2009 ben ik door verschillende mensen weer in contact gekomen met het schaken en begon het toch een beetje te kriebelen. Ik had het vorig jaar erg naar mijn zin bij SV Moerkapelle en ik ben van plan dit seizoen af te maken.

    Arian ken ik sindskort. Wij hebben samen als vrijwilliger meegewerkt aan een evenement. Hij is lid van Inter Nos en wil bij ons op de vrijdavonden graag mee schaken om wat extra ervaring op te doen.

    #7039
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Leuk dat zowel Tim als Arian het seizoen zullen afmaken in Moerkapelle! Los van de versterking zorgt het ook voor een bredere competitie!

    #7040
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Het is spannend in de interne competitie voor de plaatsing van de finalepoule. Volgens mij zijn er nog 6 vrijdagen in de interne competitite dat de spelers van het eerste team kunnen spelen, dus er kan nog van alles gebeuren!

    #7041
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Vanavond een ‘normale’ competitieronde als ik het goed heb toch? Hopelijk is het lekker druk! :mrgreen:

    #7042
    maarten
    Deelnemer

    Inderdaad onderlinge competitie. Mooie overwinning van Wouter op André, dit keer kon Wouter een goede aanval wel succesvol afronden. Ook een nuttige overwinning van Gerard op Arno. Zelf speelde ik een moeilijke pot tegen Hugo, beide veel tijd gebruikt. Na 18 zetten beide in tijdnood. Toen ik het remisebod van Hugo accepteerde, wellicht de winst gemist (19. Lxa3 – Dxd5, 20. Lc5!?). Damewinst, hoewel Hugo wel tegenspel krijgt, al denk ik dat dat niet voldoende is voor dameverlies. Wel lekkere pot gespeeld!
    Nog veel spelers zijn in de race voor de eerste zes plaatsen die recht geven op deelname aan de finale poule. Jan Blok en Ad Voerman, die beiden dit seizoen sterk spelen staan er ook nog goed voor. Nog vijf ronden te gaan.

    #7043
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Zo, daar kom ik inderdaad goed weg! Gelukkig bood ik remise aan tijdens mijn blunder! Mijn spel is helaas nog erg wisselvallend dit seizoen…hopelijk is het tijdens de finalepoule constant (en goed 😆 )

    #7044
    maarten
    Deelnemer

    Het is inderdaad ook een kwaliteit op tijd remise aan te bieden of aan te nemen. Tegen RSR pakte ik op het juiste moment de remise.

    #7045
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Spannend hoor in de interne!

    #7046
    maarten
    Deelnemer

    Nog veel kanshebbers voor de eerste zes. Ik ben benieuwd naar de uitslagen van a.s. vrijdag. De tweede teamspelers kunnen goede zeken doen.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 278)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.