Nieuw Seizoen 2008 – 2009

Home Forum Algemeen Nieuw Seizoen 2008 – 2009

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #6440
    maarten
    Deelnemer

    Na drie maanden stilte, zijn we weer begonnen. Gisteren hebben we afscheid genomen van onze vertrouwde schaakzaal. Gerrit en Wim deden dit met een marathon partij. Vanaf volgende week is de ‘huiskamer’ ons thuis.
    Hopelijk wordt het een gezellig en sportief goed seizoen.

    #7822
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Hallo jongens! Voor mij nog even een welverdiende vakantie aan de andere kant van de wereld:) Tot over 1,5 week!

    #7823
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    testje

    #7824
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Het ziet er weer goed uit. 😆

    En nu morgen knallen… :geek:

    #7825
    maarten
    Deelnemer

    Leuk dat het Forum weer werkt. Afgelopen vrijdag een leuke schaakavond, met een paar leuke partijen. Zelf ook een lekkere pot gespeeld tegen Gerard, misschien had er meer in gezeten?!

    #7826
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Toch weer een aantal leuke partijen afgelopen vrijdag. Waarom staat de actuele stand niet gewoon op de site?

    #7827
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    ik moet weer even kijken hoe dat ook alweer gaat:P

    #7828
    Anoniem
    Inactief

    Zoek dat is even heel snel uit van Elteren!!
    Zie je morgen trouwens, leuk dat die Vetwijer er weer is 😆

    #7829
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Mooie partij tussen Gerard en Boudewijn. Een erg moeilijk eindspel waarin elke zet speelbaar leek! Nog winstvarianten gevonden?

    #7830
    Gerard
    Deelnemer

    Het was uiteraard een leuke pot waar Boudewijn een groot overwicht had.
    Daarbij moet ik zeggen dat ik ontsnapt ben aan een stukverlies.
    In het eindspel had Boudewijn iets beter kunnen voortzetten met een pion meer,maar ook dan is het zeer moeilijk te winnen omdat zijn toren zijn pionnen moeten blijven dekken.
    In ieder geval was het een plus remise voor Boudewijn.

    #7831
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Mooie partijen is goed. Daar worden we beter van.

    Jammer dat de stand niet echt lekker gaat. Een aantal keren al later per e-mail en ook op de site wil het niet vlotten. Zo maakt de site een beetje een ingekakte indruk.

    #7832
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Ik ben soms gelijk weg op vrijdag dus dan maak ik de stand later. Morgen ben ik weer in Moerkapelle en maak ik de nieuwe stand.

    #7833
    maarten
    Deelnemer

    Is het mogelijk het programma zowel in Moerkapelle als in Leiden te gebruiken. Misschien alles op een memory-stick? Dan kan je vanuit Leiden een stand maken?! Of laat het indelingsprogramma dat niet toe?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.