Finalepoule

Home Forum Algemeen Finalepoule

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #7581
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Wouter wint vanavond van Boudewijn. Zo is het toch weer lekker spannend komende vrijdag. Een maand niet schaken heeft toch zo zijn voordelen. In een strakke Siciliaanse Najdorf kwam Boudewijn er na een mindere openingszet niet meer aan te pas.

    #7582
    Boudewijn
    Deelnemer

    1. Gerard 2.5 uit 4
    2. Hugo 2.5 uit 4
    3. Boudewijn 2 uit 4
    4. Dick 2 uit 4
    5. Maarten 1.5 uit 4
    6. Wouter 1.5 uit 4

    Dat wordt nog wat vrijdag 😆

    #7583
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Zo dat maakt de boel wel heel spannend! Nog een combinatie die de moeite waard is om in het “schaaktechnische” forum te zetten?

    #7584
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Hoe ziet de laatste ronde eruit?

    #7585
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Ik speel iig met zwart tegen Hugo. Verder spelen Dick en Gerard tegen elkaar en Boudewijn tegen Maarten. Van de kleurindeling ben ik niet zeker.

    Een schaaktechnisch moment. Ik vond mijn opzet wel oké, maar een beetje lullig om nu na al die nederlagen de laatste periode, een schaaktechnisch moment te plaatsen. Misschien vanavond even wat beslissende stellingen. Is helder hoe je dat moet doen?

    #7586
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    Vrijdag dus:

    Dick – Gerard
    Boudewijn – Maarten
    Hugo – Wouter

    Dick, Gerard, Boudewijn en Hugo maken alle nog een kans, de één wat meer dan de ander.

    #7587
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Zoo, dat is spannend allemaal!! tot overmorgen!!

    #7588
    maarten
    Deelnemer

    Spannende ronde vanavond. Leuk!!

    #7589
    Jesse
    Sleutelbeheerder

    Ik kan er jammergenoeg niet bij zijn. Wordt er live op het forum verslag uitgebracht?? 😆 :geek:

    #7590
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Alleen als ik kampioen word;)

    #7591
    Anoniem
    Inactief

    en wanneer komt het uitvoerige verslag???? 😆 😆

    #7592
    Gerard
    Deelnemer

    Hugo is de grote kampioen geworden die vrij gemakkelijk van Wouter won en Boudewijn die met wat nodige geluk van Maarten won en mag zich als verdienstelijk nummer 2 eindigen.
    Ik moest winnen van Dick maar eindigde in een remise en tot mijn grote verbazing zag ik thuis dat ik ipv Pf3 schaak???? simpel met Ph3 schaak een dame kon winnen??
    Het zal de spanning of black out moment geweest zijn,maar hier baal ik wel een beetje van maar ook dat hoort een beetje bij het schaken.
    Hugo,geniet van je kampioensschap!!

    #7593
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Ha, dat was ff onverwacht. Ik speelde gewoon mijn eigen partij, ik zou wel zien wat er zou gebeuren bij de partij van Gerard. Tegen Wouter ging het allemaal redelijk vanzelf en toen werd de partij van Gerard ook nog eens remise. Ik had er in het midden van het seizoen helemaal niet meer op gerekend, toen speelde ik echt bagger. Ook aan het begin van de finalepoule was ik niet echt overtuigd, maar als je dan met 2 uit 2 start…
    Ik ben erg blij, leuk ook om je titel te prolongeren! Dat gebeurde voor het laatst in 2002 en 2003 toen Gerard won.
    Volgende week nog ff knallen op de snelschaakavond!

    #7594
    chesskevin
    Moderator

    Ik organiseer volgend jaar een schaaktoto. Tegen betaling van 50 eu p.p. voorspel je wie er kampioen wordt. Heb je het juist dan verdien je je inleg terug, plus het geld wat ingelegd is door al die verliezers die er net naast zaten 😀

    #7595

    Kijk op de RSB site bij de winnaars per vereniging.
    Ik heb ook de foto’s erbij gedaan.
    Tevreden?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.