Deelname oliebollen toernooi Schiedam

Home Forum Algemeen Deelname oliebollen toernooi Schiedam

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #6426
    Gerard
    Deelnemer

    Schaakgenoten

    Wil wil er op vrijdag 28 december aan het oliebollen toernooi mee doen!!
    Ik wil het uiterlijk voor zaterdag 22 december weten.
    We vertrekken om 19.00 uur vanaf het dorpshuis.

    #7371
    Anoniem
    Inactief

    Ik ben dit jaar niet van de partij,
    Heb wat anders te doen! 😥

    #7372
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Ik ook niet, ben op wintersport in Oostenrijk!:D

    #7373
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Druk dagje schaken voor Gerard, Jan en Dick, zij spelen menno ploeger en oliebollentoernooi vanvond! Verder op de deelnemerslijst van oliebollen:

    Arnold Luinenburg
    Adrie Hoogduijn (uijn klopt;))
    Piet Perredijk

    😮

    #7374
    maarten
    Deelnemer

    Heet van de pers. Ik heb me net opgegeven. Gezellig, een avondje vluggeren.

    #7375
    maarten
    Deelnemer

    Het weer gezellig gisteravond. Gerard speelde zich sterk in groep één, daar begon hij ook goed, won van het jeugdige talent Kacper Drozdowski, uiteindelijk moest hij genoegen nemen met een derde plek. Het toernooi werd gewonnen door de ’thuisschaker’ Johan Quist (in 1982 ook winnaar). Dick kwam net als Arno in groep drie terecht, misschien iets onder het niveau voor Dick, want hij werd eerste. Verder was er een derde plaats voor Jan in groep (??) en een derde plaats voor mij in groep 5. Arie en Pieter vielen buiten de prijzen. Oud-lid Sjaak Kouwenhoven (uit Almere) was ook van de partij.

    Tot zover een kort verslag. Ik was niet heel oplettend tijdens de prijsuitreiking, dus verbeteringen/aanvullingen zijn welkom.

    #7376
    arno
    Deelnemer

    Ik heb een redelijk toernooi gespeeld. In de voorronden 3½ punt, in groep 3 2½ punt. Die groep was sterk genoeg bezet, en met een plusremise tegen Dick hoef ik niet ontevreden te zijn. Een verliespunt in de voorronden is zo gemaakt, en in groep 1 zaten echt de topspelers. Groep 3 is niet ver van groep 1 af dus je moet het positief blijven bekijken.

    Arno

    #7377
    Wouter
    Sleutelbeheerder

    En daar is dan het eerste bericht van Arno ❗

    Mooie aanvulling op een altijd leuk toernooi.

    Beste wensen alvast aan iedereen en dat we maar een mooi schaakjaar mogen beleven.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.