Clubblad

Home Forum Algemeen Clubblad

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #6419
    Jojanneke
    Sleutelbeheerder

    En dan komt er natuurlijk ook weer een topic over het clubblad!

    A.s. vrijdag sluit de copy, maar ik heb behalve het voorwoord nog niks ontvangen! Kom op mensen, waar blijven die geweldige verslagen over de teams, partijanalyses enzovoorts? GO GO GO

    #6976
    maarten
    Deelnemer

    Kom op allemaal!! Stukjes inleveren, denk aan teamverslagen van het eerste, tweede en derde, toernooi-bezoeken, analyses, leuke partijen, anekdotes, leuke puzzels of ander leuk (schaak) leesvoer.

    #6977
    Anoniem
    Inactief

    OKeejj over het derde ga ik geen verslag inleveren..
    Ten eerste was ik er niet bij..en ten tweede een stukje schrijven over een 8-0 nederlaag 🙁
    Maar goed… moeten even wat leuke dingen last minute binnen komen..
    iemand ideeen?? 🙄

    #6978
    maarten
    Deelnemer

    Misschien kan Teun een stukje schrijven om zijn spelers allemaal moed in te spreken. Want met 8-0 verliezen is natuurlijk niet echt prettig voor de motivatie.

    #6979
    Anoniem
    Inactief

    Zou kunnen,
    moet even kijken want dat is natuurlijk niet altijd even gemakkelijk!! 😆

    #6980
    Jojanneke
    Sleutelbeheerder

    Vind ik inderdaad wel een goeie, Maarten!

    Gewoon een uitermate positief stuk schrijven over een 8-0 nederlaag.
    Want jullie konden er uiteraard niks aan doen! Nou Teun, wanneer zit ’t in m’n mailbox?! 😉

    #6981
    Anoniem
    Inactief

    Ik zal even kijken wanneer ik tijd heb Jojo 😀

    #6982
    Hugo
    Sleutelbeheerder

    Ik mail je vanmiddag een stukje over het eerste team en over de onderlinge.

    #6983
    bielo
    Deelnemer

    misschien moeten de bar(re)verhalen maar eens in het blaadje komen 😉

    #6984
    Anoniem
    Inactief

    Haha..
    Klinkt als leuk idee 😆

    #6985
    Boudewijn
    Deelnemer

    Binnenkort komt het clubblad uit, maar wat missen we: veel leuke verslagen/verhalen.
    Wat er volgens mij in ieder clubblad moet staan zijn verslagen van de externe teams. In het eerste wordt dat gedaan door diegene die als eerste klaar is. In het tweede en het derde werkt dat denk ik niet zo goed. We moeten het daarom weer aanpakken zoals vroeger, een paar weken vantevoren een mooie brief+opstelling, een inleidend praatje en de vraag aan iemand of hij het stukje kon schrijven.
    En ook van een 8-0 nederlaag kan je nog een mooi stuk schrijven Teun, ik kan me nog herinneren dat Marcel een keer een stuk schreef over ‘nieuws uit de telegraaf’, met een hoop zelfspot. Ik zeg niet dat dat meteen nodig is, maar over elke wedstrijd valt wat te vertellen!
    Als elke teamleider vantevoren dus aangeeft wie het stukje moet schrijven, hebben we de volgende keer een nog voller clubblad 😀
    Ook mooie partijen mogen er best eens inkomen, maar daar moet je zin en tijd voor hebben en ik moet toegeven dat ik daar ook niet zo vaak zin in heb.
    Genoeg gezeurd, een fijne avond en tot volgende week!

    #6986
    Anoniem
    Inactief

    Haha,, die Boudewijn krijgen we een preek!!
    Nee maar je hebt wel gelijk..maar ik was er ook niet bij met die 8-0 nederlaag, dus het regelen werd wat lastig..maar volgende clubblad heb je stukje over het 3e hoor 😆

    #6987

    Oh wat is het gezellig op het forum.
    Als jullie die letters eens gebruiken voor een stukje in het clubblad.
    Nu schrijven alleen Maarten, Wouter (of Boudewijn), Jesse, Hugo, Geert en ikzelf.
    Geen stukje over het tweede en het derde.
    Maar oh wat is het gezellig op de club.
    Zo gezellig dat jullie Jojanneke d’r oproep naast je neerleggen.
    😥 😥 😥

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.