Chess memorial

Beste secretaris,

In 2015 werd de 1e Chess Memorial gehouden voor alle overleden schakers dat jaar in de RSB-regio. Het werd een mooie herdenking, gevolgd door een sfeervol schaaktoernooi. Ook dit jaar organiseert SV Krimpen aan de IJssel, in samenwerking met de RSB, de (tweede) Chess Memorial op vrijdag 30 december 2016.

Bij aanvang van het toernooi worden alle dit jaar overleden schakers uit de regio herdacht. De namen van de overledenen zullen opgelezen worden, gevolgd door 1 minuut stilte. We herdenken op deze manier alle overledenen en eren hen met een schaaktoernooi, waar de liefde voor het schaken voorop staat.

De namen van de overleden schakers, die herdacht zullen worden, kunt u doorgeven met vermelding van de schaakvereniging naar email: peter.glissenaar@hotmail.com (of een reply op deze email).
Wij garanderen u een respectvolle herdenking.

Wilt u zo vriendelijk zijn dit toernooi onder de aandacht van uw leden te brengen, zodat zoveel mogelijk mede schakers bij deze herdenking aanwezig zullen zijn.

Groet,
SV Krimpen aan den IJssel