Rutger van der Laan jeugdkampioen schaakvereniging Moerkapelle

Bijna aan het eind van de jeugdcompetitie is Rutger van der Laan met nog 1 wedstrijd te gaan niet meer in te halen. Hij speelde 2 partijen; tegen Arno Drenth en tegen Sydney Vos, en wist ze allebei te winnen. Er werd met klok gespeeld en er werd tevens een begin gemaakt met het noteren van de schaakpartij.
Bij de achtervolgersgroep werden 3 partijen tegen Lukas van Heeringen gespeeld. Helaas voor Lukas, verloor hij deze allemaal. Winst was er dus voor David Ribbers, Donna Seignette en Oisin Schalkwijk. Hierdoor komt Oisin op 6 uit 7 en is hiermee winnaar van de achtervolgersgroep. Tweede werd David Ribbers met 5 uit 7 en derde Donna Seignette met 4,5 uit 7.