Re: Onderlinge competitie

Home Forum Algemeen Onderlinge competitie Re: Onderlinge competitie

#7058
Wouter
Sleutelbeheerder

Ik heb de kampioenen aangemeld op de RSB site. Maar wie zijn/is de jeugdkampioen en de jeugdsnelschaakkampioen?