Home › Forum › Algemeen › Toernooien › Reageer op: Toernooien
Lekker toernooi gespeeld in Dieren. 4½ uit 6 met 1x 2200+ (Ricardo Klepke, een plusremise zou Dick zeggen, maar het telt toch echt voor een half), 1x 2100+ (Lennard den Boer, mooiste partij voor mij uit Dieren so far, een overwinning met zwart waarbij ik een paard offerde voor 3 centumpionnen) en 2x 2000+ spelers (in de laatste ronde in 21 zetten was het gedaan, in de tweede ronde liet ik me foppen op de 40ste zet en dat kostte me net de partij). TPR van 2185 en een overscore van 2.10. Levert toch 52 of 53 ratingpunten op.
Cruciaal was echter de 3e ronde, waarbij ik remise aangeboden kreeg terwijl ik een pion dreigde te verliezen in een T+P eindspel waar ik aanvankelijk een pion had gewonnen met een heerlijke stelling. Ik weigerde en haalde in het eindspel toch de volle buit naar me toe. Daarna ging het wonderbaarlijk goed, alles zat mee en dan spelt het lekker.
Martijn ook heel goed gespeeld. Als enige remise tegen de winnaar in de eerste ronde! Verloor een paar keer omdat hij te weinig tijd overhield. Toch een mooie 1,17 overscore.
-
Deze reactie is gewijzigd 9 jaren, 7 maanden geleden door
Wouter.