Re: Onderlinge competitie Home › Forum › Algemeen › Onderlinge competitie › Re: Onderlinge competitie 9 juni, 2009 om 20:35 #7058 WouterSleutelbeheerder Ik heb de kampioenen aangemeld op de RSB site. Maar wie zijn/is de jeugdkampioen en de jeugdsnelschaakkampioen?